Witaminy dla mężczyzn na potencję

witaminy-dla-mezczyzn-na-potencje

Wraz z wiekiem wielu mężczyzn dotyka ten sam problem – impotencja. Może być ona także skutkiem ubocznym zażywania jakichś lekarstw lub występowania chorób. Dla faceta jest to jak karanie Boże. Aby temu zaradzić sięgają więc po różne chemiczne środki i suplementy diety, których reklamy często oglądane są w telewizji. Nierzadko próbują też mocy afrodyzjaków. Lecz ilu mężczyzn tyle opinii co do efektów wspomnianych zabiegów. A wystarczy tutaj jedynie zmiana diety. Odpowiedni jadłospis z odpowiednimi witaminami zaszokuje rezultatami a dodatkowo pozwoli to zaoszczędzić na zbędnych tabletkach. Należy jednak pamiętać, aby nie oczekiwać natychmiastowych rezultatów.

Jakie witaminy wpływają na potencję?

Żaden mężczyzna nie chce, aby życie miłosne niszczyła mu potencja. Witaminy są więc tutaj bardzo dobrym rozwiązaniem. Warto więc wiedzieć, na które warto zwrócić uwagę. Jednak nie należy z nimi przesadzać, gdyż można osiągnąć odwrotny do pożytecznego efekt.

Pierwszą jest witamina E. Na potencję wpływa poprzez wspieranie produkcji hormonów i poprawianie krążenia krwi. Warto również wiedzieć, że nie tylko poprawia kondycję seksualną, ale i zwiększa płodność. Dlatego zaleca się ją przyjmować również kobietom. Jej źródłem są brokuły, nasiona słonecznika, tłuste ryby, orzechy laskowe i migdały.

Kolejna to witamina B3. Potencja dzięki niej znacznie się poprawia, co potwierdzić może wielu mężczyzn biorących udział w badaniach dotyczących jej wpływu na funkcje seksualne. Bierze ona bowiem udział w syntezie hormonów płciowych. Występuje w drożdżach, otrębach pszennych, makreli wędzonej, łososiu, orzechach ziemnych, mięsie, roślinach strączkowych i grzybach.
Podobne działanie do niacyny wykazuje witamina B1 występująca w mleku, chudych serach, produktach pełnoziarnistych, wątrobie, migdałach, brokułach.

Witamina C, czyli kwas askorbinowy, choć dla niektórych może być to zaskoczeniem, ma wpływ na erekcję. Jest to możliwe dzięki jej wpływowi na stan cholesterolu we krwi i ciśnienie. Najwięcej jej można znaleźć w warzywach i owocach takich jak: czarna porzeczka, cytrusy, pomidory, papryka, dzika róża, szpinak, winogrona.

Źródła impotencji – zaburzenia erekcji

Przyczyny można podzielić na kilka grup, jak na przykład hormonalne, psychogenne, neurologiczne lub naczyniowe, a przykładów poszczególnych z nich może być również bardzo wiele.
Bardzo często mężczyźni mają do czynienia z tym problemem, gdy żyją w obawie przed niezadowoleniem partnerki ze stosunku. Innym czynnikiem mogą być kiepskie doświadczenia. W przypadku pohamowań występujących ze względu na problemy o podłożu psychicznym, warto się jest skonsultować ze specjalistą. Choć dla niektórych może się to wydawać powodem do wstydu, dobrze jest się jednak przekonać i spróbować.

Czasem kłopoty mogą wynikać w efekcie chorób, na przykład: miażdżyca, choroby tarczycy, nadciśnienie tętnicze, cukrzyca. Jeśli więc oprócz impotencji doskwierają jakieś inne objawy dobrze byłoby przeprowadzić odpowiednie badania po konsultacji z lekarzem.

Innym powodem niemożności jest zażywanie lekarstw zawierających efekty uboczne. Mogą to być między innymi leki związane z leczeniem chorób serca.

notatka